loading
کفی سیلیکونی هیل پد چیست؟
کفی سیلیکونی هیل پد چیست؟

کفی سیلیکونی

پا در انسان به طرز جالبی طراحی شده است به گونه ای که ضمن ایجاد ثبات لازم در هنگام ایستادن ، بعنوان یک تیکه گاه بدن با سطح زمین نیز عمل می نماید . قوس های کف پا نیز نقش مهمی در قدرت تحرک و ثبات پا دارند. کف پای انسان همچنین از یک لایه ضخیم بافت چربی بنام فاسیای کف پایی پوشانده شده است که سفتی و التهاب آن میتواند در موارد بسیاری عامل دردهای کف پایی باشد. کفی هیل پد سیلیکونی در اختیار شماست یکی از جدیدترین تکنولوژی موجود در جهان و سازگارترین مواد با بدن انسان یعنی سیلیکون طراحی شده است.

این محصول دارای لطافت فوق العاده ای بوده و دارای برجستگی قطرهٴاشکی (Eye Drop) جهت حمایت از قوس عرضی کف پا می باشد و به راحتی در کفش جای میگیرد. پد طبی اورتزی است که برای حفظ سلامت پاها و راه رفتن و تنظیم فشارهای وارده بر کف پا استفاده میگردد.

کلینیک ارتوپدی فنی آتل همواره در صدد درمان غیر جراحی بیماری های مفصلی و حرکتی می باشد. پد های طبی، ارتز ها و پروتز ها و همچنین کفی های هیل پد با توجه به نیاز شخص، ساخته و تجویز می شوند که در روند درمان تاثیر بسزایی دارند.

هیل-پد-سیلیکونی-کفی-سیلیکونی-درمان-غیرجراحی انحرافات و بیماری های مفصلی و حرکتی در کلینیک ارتوپدی فنی آتل

کاربرد کفی هیل پد

این اورتز در موارد ذیل کاربرد دارد

  • متعاقب درد کف پا ، به دلیل سفتی لایهٴ چربی یا همان فاسیا
  • در دردهای کف پا به دلیل صافی کف پا با خاصیت حفظ قوس عرضی پا که باعث کاهش درد میشود .
  • متعاقب شکستگی های استخوان های ناحیه کف پایی نظیر پاشنه و استخوان های آن
  • در زمان کاهش حس کف پا در مواردی نظیر نوروپاتی ها ، دیابت
  • به منظور پیشگیری از ایجاد زخم های کف پایی و ایجاد کالوز
  • بسیار مفید در راه رفتن های طولانی و در سطوح ناهموار
  • قابل استفاده افراد مسن جهت تسهیل در راه رفتن

پد های مخصوص خارپاشنه

به پد پاشنه ی پا، کفی هیل پد هم می گویند. اولین مرحله از درمان خار پاشنه به حساب می آید. این وسیله به فراهم کردن محافظ و جذب ضربه در طول روز کمک می کند.

خار پاشنه براثر رسوب کلسیم در زیر پاشنه بوجودمی آید. باتوجه به عکس برداری توسط اشعه ایکس میزان برآمدگی این خار درحدود نیم اینچ میباشد. بدون مشاهده این بیرون زدگی در اشعه ایکس به این برآمدگی ، سندروم خار پاشنه می گویند. در صورتی که به این بیماری مبتلا شدید باید هر چه سریعتر برای درمان خار پاشنه پا اقدام کنید. کلینیک ارتوپدی فنی آتل، خدمات مربوط به درمان این عارضه و دیگر عارضه هایی از این دست را به بهترین نحو و تخصصی ترین شیوه، به شما ارائه میکند.

شما می توانید مقاله ی مربوط به خارپاشنه را در این لینک بخوانید.

شما میتوانید در کلینیک ارتوپدی فنی آتل، بدون درد و جراحی، عارضه ی خود را درمان کنید. جهت دیدن ویدئو های رضایت و قبل و بعد درمان، می توانید به اینستاگرام ما و کانال آپارات ما سر بزنید.